محصولات

معرفی شرکت

شرکت مهندسی کیان کنترل آپادانا در مرداد ماه سال 1383 در قالب یک شرکت خانوادگی و مستقل در زمینه علوم اتوماسیون صنعتی ، هیدرولیک و پنوماتیک تاسیس شد. مهم ترین دستاورد شرکت در طول سالهای فعالیت خود درک نیازهای صنعتی کشور  در صنایع فولاد، آب و فاضلاب، نیروگاه،  سیمان، خودرو و سایر صنایع مونتاز و تولیدی و نیز بومی سازی و آموزش مهارت این علوم به دانش جویان ، کارشناسان و متخصصان رشته های مرتبط و فعالین صنعتی بوده است. در چهار زمینه زیر با قدرت و انگیزه و دانش به فعالیت خود ادامه میدهند و همواره اصل رضایت مشتری ، صداقت و پشتکار را در کلیه فعالیت های خود رعایت میکنند.

بازرگانی

آموزش

تولید

خدمات و مهندسی

معرفی دپارتمان ها

واحد بازرگانی

نمایندگی رسمی و مرکز فروش تجهیزات کمپانی فستو آلمان FESTO در ایران که با فرآهم آوردن موجودی کاملی از محصولات پر مصرف در صنایع، توانسته است جهت ارائه انواع مشاوره قبل از فروش ، تامین تجهیزات پنوماتیک و ابزاردقیق و خدمات پس از فروش به فعالیت بپردازد.

واحد آموزش

واحد آموزش شرکت مهندسی کیان کنترل آپادانا از سال 1383 با اخذ نمایندگی رسمی از شرکت فستو و مجوزهای مربوطه از سازمان فنی و حرفه ای تا کنون دوره های آموزشی پربهره ای را زیر نظر این شرکت معتبر در کشور برگزار کرده است.

واحد تولید

سال ها در کنار صنایع بودن فرصتی را ایجاد کرد تا بتوانیم مشکلات صنعت گران کشور را سنجیده و برای رفع آن بکوشیم  این واحد با اخذ گواهینامه دانش بنیان از معاونت فناوری ریاست جمهوری و ثبت برند ALTON در زمینه ی تولید تجهیزات ابزاردقیق و با توجه به آشنایی با استانداردهای کیفی و عملکرد تجهیزات اروپایی، محصولات زیر را طراحی ، تولید و به بازار عرضه کرده است که خوشبختانه توسط بسیاری از شرکت های مطرح کشور مورد استفاده قرار گرفته و بازخورد مثبتی از طرف آنها داشته است.

واحد خدمات و مهندسی

این واحد از شرکت مهندسی کیان کنترل آپادانا با اخذ گواهینامه واحد فناور و استقرار در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان واقع در دانشگاه صنعتی اصفهان با بهره گیری از کارشناسان باتجربه و مهندسین باسابقه قادر به ارائه خدمات طراحی انواع کنترل ولوها و عملگرها ، عملگر دمپرهای صنعتی با عملکرد باز/بسته و یا درصدی ، طراحی اجرای تابلوهای کنترلی خاص ، ولو استند ، مهندسی معکوس و بومی سازی مکانیزم های خاص پنوماتیک و اتوماسیون به صنایع فولاد ، آب و فاضلاب ، پتروشیمی ، نفت ، گاز ، نساجی  و ... می باشد.

مقالات

مشتریانی که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم

رضایت نامه ها

گواهینامه ها